Strani

torek, 10. november 2015

Sadna rožica



Biskvit:
5 jajc
280 g sladkorja
200 g moke
30 g masla
2 žlički pecilnega praška

2 dcl tople vode
1 žlica sladkorja
2 žlici ruma

V večji posodi sem najprej penasto stepla rumenjake in sladkor, ter dodala stopljeno (ohlajeno) maslo. Posebej sem stepla še beljake v trd sneg, v drugi posodi pa še moko in pecilni prašek. Nato sem z metlico izmenično vmešala sneg in mešanico moke v rumenjake. Maso sem vlila v namaščen pekač premera 28 cm ter pekla v ogreti pečici na 175°C cca. 30 minut. Preden biskvit  vzamemo iz pečice s konico noža ali zobotrbcem preverimo ali je dovolj pečen. Če nož ostane čist, ko ga potegnemo iz biskvita, je le-ta pečen.
Biskvit sem pustila, da se ohladi nato pa ga razrezala na tri oblate.


Jagodna polivka:
500 g zmrznjenigh jagod (lahko tudi sveže)
4 žlice sladkorja
2 žlici gustina

Skutina krema:
500 g pasirane skute
250 g mascarpone sira
150 g sladke smetane
100 g mletega sladkorja

Jagodno polivko sem naredila tako, da sem zmrznjene jagode (lahko tudi sveže) s sladkorjem postavila na ogenj, da so se zmehčale. Odvečno tekočino, ki pri tem nastane odlijemo in jo shranimo za kasneje. Polivko lahko nato spasiramo ali pa pustimo, da se ohranijo večji kosi jagod. Ko je polivka zavrela sem dodala še gustin in kuhala še par minut. Potem sem odstavila z ognja in pustila, da se ohladi.

Medtem sem v posodi dobro zmiksala skuto, mascarpone in sladkor nato pa počasi vmešala še stepeno sladko smetano.

Mascarpone krema z belo čokolado:
150 g bele čokolade
500 g mascarpone sira
200 g sladke smetane
1 dcl jagodnega soka (kar smo odlili od polivke)

Belo čokolado sem stopila nad soparo, vendar ne do konca. Kozico sem odstavila z ognja in nestopljene koščke stopila dokončno v stopljeni čokolado. S tem sem preprečila, da bi postala čokolada prevroča.

V drugi posodi sem zmešala mascarpone sir in stepeno sladko smetano ter temu dodala ohlajeno čokolado in jagodni sok. Kremo postavimo v hladilnik za 2 uri, da se malce strdi.



Sestava torte: Prvi oblat postavimo na podstavek ter ga namočimo z polovico tople vode, kateri smo dodali rum in sladkor. Nato biskvit premažemo s polovico jagodne polivke in nanjo nadevamo polovico skutine kreme. Postopek ponovno ponovimo in na vrh dodamo še tretji oblat, ki ga ravno tako namočimo. Mascarpone kremo vzamemo iz hladilnika in torto enakomerno premažemo okrog in okrog.
Za dekoracijo sem dodala še sveže vrtnice in nekaj dekorativnih kroglic.


2 komentarja:

  1. Tako sveže izgleda,
    verjamem, da je tudi zelo okusna.
    Lep pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je bila, ni ostal niti koscek. Ob kakšni drugi priložnosti prideš tudi ti na vrsto :)

      Izbriši